Informace ke konci vyučování ve školním roce 2024/25
Informaci dostávali žáci ve škole v pondělí 2. 9. 2024. V případě, že Vaše dítě chybělo, informace zveřejňujeme . Konce vyučování 2425 s úpravami na út, stř 1. týdne2. Září 2024· Martina Soukalová
Informace ke konci vyučování ve školním roce 2024/25
Informaci dostávali žáci ve škole v pondělí 2. 9. 2024.
V případě, že Vaše dítě chybělo, informace zveřejňujeme .
Žákovský parlament
ŽÁKOVSKÝ PARLAMENT Žákovský parlament tvoří zástupci ze 3. až 9. tříd, kteří jsou voleni na začátku školního roku. Žákovský parlament se setkává jednou měsíčně, v případě potřeby častěji. Žákovský parlament si volí svého předsedu a místopředsedu, ti pak jednají v ...2. Září 2024· parlament
Žákovský parlament
ŽÁKOVSKÝ PARLAMENT
Žákovský parlament tvoří zástupci ze 3. až 9. tříd, kteří jsou voleni na začátku
školního roku. Žákovský parlament se setkává jednou měsíčně, v případě potřeby
častěji. Žákovský parlament si volí svého předsedu a místopředsedu, ti pak jednají
v zastoupení ŽP s vedením školy.
ČINNOST ŽÁKOVSKÉHO PARLAMENTU
Zástupci Žákovského parlamentu se podílí na chodu školy. Jednají v zastoupení
spolužáků i učitelů – zprostředkovávají informace, sbírají připomínky a návrhy,
pomáhají s organizací akcí ŽP. Na schůzích ŽP zástupci vznáší dotazy týkající se
školních záležitostí a podávají návrhy na zlepšení činností školy a na její vybavení.
STANOVY ŽÁKOVSKÉHO PARLAMENTU
- Na začátku školního roku si třída (3.-9. ročník) zvolí zástupce do ŽP.
2. Tito zástupci jsou voleni na dobu jednoho školního roku.
3. Zástupce je povinen účastnit se pravidelných schůzek, popř. se předem včas
omluvit.
4. Zvolený člen zastupuje třídu, na setkání ŽP přednáší návrhy a připomínky v
zastoupení celé třídy.
5. K přijetí návrhu je třeba souhlasu nadpoloviční většiny přítomných.
6. Po schůzce ŽP zástupce informuje třídu o průběhu jednání a o vyhlášených
akcích, do kterých se snaží své spolužáky zapojit.
7. Žáci, učitelé a veřejnost jsou o průběhu jednání a o připravovaných akcích ŽP
informováni prostřednictvím nástěnky, Bakalářů a webových stránek školy.
8. Všichni členové mají rovnoprávné postavení.
PRAVIDLA CHOVÁNÍ PŘI JEDNÁNÍ PARLAMENTU
- Nepřekřikovat se
2. Naslouchat si
3. Respektovat názory druhých
4. Vyjadřovat se slušně
KOORDINÁTOŘI ŽÁKOVSKÉHO PARLAMENTU
Mgr. Jiří Mráček (mracek@zsnaslovance.cz)
Bc. Hana Svobodová (svobodova@zsnaslovance.cz)
Mgr. Věra Srbová (srbova@zsnaslovance.cz)
PŘEDSEDA ŽP
Veronika Fuchsová, 9.B
MÍSTOPŘEDSEDA ŽP
Mark Patočka, 9.C
2. 9. 2024 : Informace k zahájení školního roku 2024/25
Vážení rodiče, milí žáci, upřesňujeme informace k průběhu prvního dne školního roku 2024/25. Prvňáčci a jejich rodiče Třídní učitelé 1. tříd si od rodičů začnou děti přebírat v 7.45 h, a to 1.A mezi hlavním vchodem a vstupem na hřiště ...30. Srpen 2024· Martina Soukalová
2. 9. 2024 : Informace k zahájení školního roku 2024/25
Vážení rodiče, milí žáci,
upřesňujeme informace k průběhu prvního dne školního roku 2024/25.
Prvňáčci a jejich rodiče
Třídní učitelé 1. tříd si od rodičů začnou děti přebírat v 7.45 h, a to 1.A mezi hlavním vchodem a vstupem na hřiště (stojíte-li proti škole čelem, tak vpravo – před jídelnou), 1.BC v prostoru mezi hlavním a bočním vchodem (stojíte-li proti škole čelem, tak vlevo), prostor vymezený dané třídě bude označen. Jednotlivé třídy mají i své barevné označení : 1.A – zelená, 1.B – červená, 1.C – žlutá . V případě deště si budou TU děti přebírat ve škole, u vchodu do školy budete informováni zaměstnanci školy, kde bude která třída.
Slavnostní zahájení a přivítání prvňáčků se uskuteční v atriu (bude-li nám přát počasí), pak děti i rodiče odchází do třídy. Po krátkém přivítání dětí s jejich doprovodem ve třídách rodiče odchází do jídelny, kde se koná první část třídní schůzky (asi od 9.00) – informace o kroužcích, družině, jídelně a společné informace k výuce a provozním záležitostem (v této době jsou TU s dětmi ve svých třídách), pak pokračuje druhá část třídních schůzek v jednotlivých třídách se svými TU předpokládáme do 11 hodin, pro rodiče žáků cizinců asi do 11.30 hodin. V době schůzky rodičů s třídními škola zajistí pro prvňáčky program a na tuto dobu je vhodné dát dětem do aktovky malou svačinku a pití. Rodiče si děti vyzvedávají po skončení třídní schůzky, zůstává-li prvňáček již ve škole, je pro ně zajištěno 1 oddělení ŠD a je nutné, aby měl lísteček dle pokynů pro provoz ŠD v tento den (viz níže uvedené informace) a přezůvky.
Informace pro žáky 2. – 9. ročníků
Zahájení : v 8.00 h v atriu/ve svých třídách (dle počasí), sraz před školou od 7.40 do 7.55 !!! h
Žáci 2. – 9. tříd se setkají se svými třídními učiteli před hlavním vchodem a společně vstupuje do školy celá třída. V případě nepříznivého počasí se setkání dětí s TU přesune do budovy školy, dle pokynů zaměstnanců školy u hlavního vchodu.
Pobyt ve škole : 1 vyučovací hodina (s odchodem ze tříd v čase 8.45 – 9.00 h)
Prosíme rodiče všech žáků 2. – 5. tříd, aby dětem dali lístek, zda dítě odchází po této hodině domů (samo, s doprovodem) nebo jde do ŠD.
Žáci nepotřebují na první den školy pomůcky ani přezůvky, u žáků, kteří budou v družině, jsou přezůvky nutné. Žáci obdrží informace k následujícím dnům a přihlášky do ŠD, prosíme tedy, aby měli s sebou nějaké destičky, kam si tiskopisy uloží, aby vám je doma v pořádku předali. Odevzdávání vyplněné přihlášky do ŠD a některých dalších informací bude hned v úterý 3. 9. Počty dětí přihlášených do ŠD v úterý 3. 9. (včetně těch chybějících, kteří se zatím přihlašují prostřednictvím mailu, i těch, kteří přihlášku doplní o informaci, že dítě začne chodit třeba až od října) budou důležité pro rozdělení dětí a vychovatelek do jednotlivých oddělení.
Obědy ve školní jídelně : 11.00 – 13.00
Provoz školní družiny : 6.30 – 7.40, 8.45 – 17.30
Do školní družiny mohou jít v pondělí 2. 9. žáci 1. – 5. třídy, a to i ti, kteří nebudou do ŠD přihlášeni. Příchod do ranní družiny je bočním vchodem, po vstupu do školy se žáci i rodiče řídí pokyny vychovatelky, která je u vstupu do školy. Po ukončení ve třídách v 8.45 – 9.00 h předají TU 1. – 5. tříd děti, které jdou do ŠD, do oddělení družiny určených samostatně pro jednotlivé ročníky.
Prosíme rodiče, aby děti, které budou v pondělí v družině, měly s sebou přezůvky a lístek s údajem
- do kolika hodin je dítě v družině
- zda odchází samo či v doprovodu koho
Předběžný přehled pomůcek pro šk. rok 2024/25
Předběžný přehled požadovaných pomůcek pro šk. rok 2024-2529. Srpen 2024· Lenka Holbová
Předběžný přehled pomůcek pro šk. rok 2024/25
Rozřazení přijatých žáků do 1. tříd pro šk. rok 2024/25
Rozřazení přijatých žáků do 1. tříd ve šk. roce 2024-2528. Srpen 2024· Lenka Holbová
Rozřazení přijatých žáků do 1. tříd pro šk. rok 2024/25
2. 9. 2024 : Zahájení školního roku 2024/25
Vážení rodiče, milí žáci, zahájení nového školního roku proběhne v pondělí 2. 9. 2024 od 8.00 hodin, žáci budou ve škole 1 vyučovací hodinu. Podrobnější informace k průběhu zahájení doplníme v závěru srpna. Prosíme rodiče, pokud se jejich dítě v ...14. Srpen 2024· Martina Soukalová
2. 9. 2024 : Zahájení školního roku 2024/25
Vážení rodiče, milí žáci,
zahájení nového školního roku proběhne v pondělí 2. 9. 2024 od 8.00 hodin, žáci budou ve škole 1 vyučovací hodinu. Podrobnější informace k průběhu zahájení doplníme v závěru srpna.
Prosíme rodiče, pokud se jejich dítě v pondělí 2. 9. 2024 nemůže zúčastnit zahájení školního roku (nemoc, pozdější návrat z dovolené apod.), aby toto dali na vědomí škole, a to obvyklými způsoby pro omlouvání žáků z výuky
- tel. do ředitelny : 286 589 718
- tel. k hospodářce školy : 286 589 478, 286 880 953
- mailem slovanka@zsnaslovance. cz, případně přímo třídním učitelům
- zprávou v Komens, a to vedení nebo přímo TU
U žáků 1. – 5. tříd, kteří nebudou 2. a 3. 9. ve škole, zároveň prosíme informaci, zda dítě budete přihlašovat do družiny – pište vedoucí vychovatelce R. Sádecké : sadecka@zsnaslovance.cz, abychom věděli, zda s Vaším dítětem počítat k zařazení do oddělení. Přihlášky do ŠD se budou rozdávat hned v pondělí 2. 9. a vybírat od všech zájemců o zařazení do družiny v úterý 3. 9. 2024.
20. – 29. 8. 2024 : Provozní doba ŠJ – přihlašování obědů pro nové strávníky, odhlášení obědů pro odcházející žáky
Provozní doba školní jídelny – přihlášení ke stravování pro nové žáky(ně), nové strávníky a odhlášení obědů odcházejících žáků, kteří se neodhlásili v červnu, je možné již v závěru srpna 2024, a to – úterý 20. 8. – pátek 23. 8. ...14. Srpen 2024· Martina Soukalová
20. – 29. 8. 2024 : Provozní doba ŠJ – přihlašování obědů pro nové strávníky, odhlášení obědů pro odcházející žáky
Provozní doba školní jídelny – přihlášení ke stravování pro nové žáky(ně), nové strávníky a odhlášení obědů odcházejících žáků, kteří se neodhlásili v červnu, je možné již v závěru srpna 2024, a to
– úterý 20. 8. – pátek 23. 8. : 9.00 – 13.00 h
– pondělí 26. 8. – čtvrtek 29. 8. : 9.00 – 13.00 h
V těchto dnech choďte do kanceláře školní jídelny (vedoucí ŠJ pan Petr Čížek) z pravé strany budovy – podél jídelny, vstup brankou (jako na hřiště), zvoňte u vchodu do kuchyně.
Přihlašování bude možné i na začátku září 2024.
Volby do školské rady
Volby do ŠR 20249. Červenec 2024· Lenka Holbová